lørdag den 15. november 2014

Swatch dag. Sally Hansen Virtual violet og supernova

Jeg har opdateret min liste over lakker her på bloggen og konstateret at der bare er alt for få der rent faktisk har nået bloggen. Derfor har jeg indført et nyt koncept - nemlig swatch dag - hvor jeg viser nogle af lakkerne uden nail art - bare som de er.

Jeg har valgt 2 denne gang fordi jeg tænkte at de ville være fine sammen.

Den første er Sally Hansen virtual violet. Den er en sheer lilla lak med blå shimmer. Den er meget flydende og så dækker den helt frygtelig. På billedet nedenunder har jeg lagt 3 lag, Jeg behøver vist ikke fortælle at den ikke er min samling mere ;) Havde den bare dækket bedre ville den helt sikkert være blevet men det der - det gider jeg ikke :D


Jeg prøvede at redde den ved at pårføre glitter, Det kan altså redde det meste - bare ikke denne gang.

Her er det supernova - også fra Sally Hansen. Det er lilla og blå glitter i en klar base. Jeg synes der er lige lovlig meget base i forhold til glitter og det gør desværre at man ikke får helt så meget glitter med som jeg gerne ville have. Men udover det er det virkelig en fin og brugbar glitter. Jeg har her 1 lag over Virtual violet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)