torsdag den 13. november 2014

Review Born Pretty Store del 2

Pridoktet er tilsendt som en gave men holdningerne er min egen 

Så kommer jeg med anden del af mit review fra Born Pretty Store som er en hjemmeside som sælger nail art og en masse andre ting til billige penge og med gratis fragt. Du kan se mit første review her.

Denne gang er det nogle sindsyg fine water decals jeg skal anmelde. Jeg kunne ikke tage et billede der ydede det retfærdighed så jeg har igen hentet et billede fra hjemmesiden. De kan iøvrigt købes her .



Jeg har set disse water decals på flere blogs og jeg er fuldstændig forelsket i dem. Det er roser som jeg elsker og så er der de fine fine farver. Men det jeg elsker allermest ved dem er at kanten er lidt gennemsigtig og de derfor blender helt fantastisk fint ind i den mani man har lavet.

De var nemme at bruge og de fandt fint af bagsiden af papiret. Det er noget jeg har oplevet at nogle water decals har lidt svært ved, men disse er virkelig lette at bruge.

I skal da også lige se hvordan jeg har brugt dem:



Mit kamera kan som så mange andre kameraer ikke skelne mellem blå og lilla så den bliver ved med at insistere på at gøre den her mani blå, men det er den altså overhovedet ikke! Det er alt sammen lilla, men ja beklager det er ikke til at se, Men i har forstået en af måderne man kan bruge dem på er jeg sikker på.

Jeg har brugt:
OPI You're such a budapest
Pretty serious Purple Monkey dishwasher

Hvis i også synes at de water decals er fine så synes jeg at i skal tage forbi Born Pretty Store og købe dem, og gør i det så brug da lige min 10% rabat kode XVSQ10 så du får tingene endnu billigere. Jeg kan hvert fald varmt anbefale webshoppen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)