fredag den 7. november 2014

Fælles Fredag - Sugarspun/fanbrush

Glædelig grå fredag derude! ja jeg ved ikke om det er en speciel dag men det er fredag og det er gråt. Dagens tema er Sugarspun/fanbrush. Altså kan man selv vælge hvad man vil. Jeg valgte sugarspun fordi jeg synes det er en ret sjov teknik med mange muligheder.

Jeg vidste at jeg ville lave noget med pastel farver - dem savner jeg lidt med alle de mørke farver jeg bruger for tiden.

Når jeg køber lakker 99% af gangene på nettet. Det er billigere der og man kan google swatches osv inden man køber dem. Det er ikke på samme måde nemt når man står i en butik (synes jeg)
Men da jeg købte lakken nedenunder fik jeg bare bekræftet at jeg ikke skal købe lakker i butikker - for jeg kommer altid hjem med en nitte :D


Det er OPI Pedal faster suzi og sikke et helvede. Jeg er vild med farven og det diskrete sølb shimmer. Men bestemt ikke vild med at lægge den. Jeg har her 2 tynde og 2 tykke lag på og der er stadig synlig negl. Den er tynd i konsistensen og ikke særlig pigmenteret. Øv.

Men nu skal jeg ikke tude over det men i stedet vise Jer hvad jeg fandt på.


Jeg valgte at lave en sugar spun med 3 farver. Jeg synes selv de blev ret fine og sjove. Jeg brugte ikke topcoat på for at få teksuren af sugar spun.

Jeg har brugt:
OPI Pedal faster suzi (basefarve)
Models own Apple pie (mint)
Models own banana split (gul)
OPI You're such a budapest

Tag over og se hvad de andre piger har fundet på:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)