søndag den 16. november 2014

China Glaze I herd that

Jeg synes vi skulle have lidt sommer ind i det ellers så grå og triste efterår så jeg vil vise Jer et sæt negle som jeg faktisk har lavet virkelig meget gennem sommeren - og virkelig har forelsket mig i, men bare slet ikke har fået vist Jer. Slemme mig.


Selvom jeg på ingen måde er en guld pige har jeg her brugt en guld lak. Nemlig I herd that fra China Glaze. Det er en guld glimmer som man sagtens kan få til at dække selv ved 3 lag og det er da også hvad jeg har gjort her. Den er virkelig flot og jeg tænker også at den kunne være sindsyg flot til julens fester med fx rød som accent negl.

Jeg har brugt:
China Glaze I herd that
Essie Cascade cool

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)