fredag den 21. november 2014

Fælles Fredag - watercolor

Denne fredag er temaet et nyt tema for mig. Jeg har aldrig kastet mig ud i watercolor nails og det er der egentlig en ret god grund til - jeg kan slet ikke lide det. Jeg er slet ikke til det der med blopper rundt omkring på neglen og ja jeg synes bare ikke det er pænt :p men det er jo bare mig.



Det her er virkelig definationen på epic nail fail :D jeg tænkte at det kunne være rigtig fint med pastel farver - og det kunne det sikkert også men bare ikke dem jeg har valgt. Jeg ved ikke om lakken i sig selv er for tynd eller om det er fordi jeg har fortyndet for meget, men det er jo slet ikke til at se. øvøv


Jeg vil lige vise Jer grundfarverne og fortælle lidt om dem. Til pege og lillefinger har jeg brtugt Barry M Mist som er en lyseblå med shimmer i. Den skal gerne have 3 lag som så mange andre pastel lakker.

Til ring og langefinger har jeg brugt China Glaze white on white. En creme hvid som er et helvede at lægge. 3 lag før den er jævn. Jeg leder stadig efter den perfekte hvide.

Jeg har brugt:
Barry m Mist
Barry m Heather
Barry m Blossom
Barry m Meadow
China Glaze white on white

Tag over og se hvad de andre piger har fundet på:


2 kommentarer:

  1. Mener at de finske neglebloggere har været pænt begejstrede for gina tricots hvide neglelak. Vist nok en to-coater. Jeg har ikke prøvet den selv (endnu) da jeg har nogle skod-hvide at bruge op først..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne være man skulle tage et kig på den :)

      Slet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)