tirsdag den 4. november 2014

Essie Raspberry

En af de knap så gode ting ved at have en stor samling neglelak (som jeg selv vil mene at jeg har) er at man lidt glemmer nogle af de virkelig fine lakker man har liggende. Dette her er en af dem. Jeg synes det er en flot rød lak uden det bliver for damet. Jeg er vild med det. 



Essie raspberry er en rød/mørk pink cremelak som dækker ved 2 lag - jeg har dog givet den 3 da jeg ikke bryder mig om at man kan se igennem mod lyset, men det er slet ikke nødvendigt. Den er virkelig nem at lægge og ja den glide bare på. 

For at give den mulighed for virkelig at stråle valgte jeg at påføre noget diskret stamping med en holo lak (Color club beyond) og et mønster der ikke fylder for meget, Jeg synes selv det er et rigtig fint design som passer godt til efterår/vinter perioden som vi er i nu. 

Jeg har brugt:
Essie Raspberry

Til stamping:
Color club beyond
Pueen 44 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)