mandag den 24. november 2014

Swatch dag. L.A. Girl - Groupie

Jeg vil i dag vise Jer et mærke som jeg ikke har særlig mange af - faktisk har jeg kun denne ene lak - men jeg er vild med den. Jeg fik den sidste år i en neglelak julekalender lavet af Stinna og jeg er helt vild med den. Jeg viste den vist nok sidste år, men jeg synes den fortjener at komme frem igen.

Det er en lilla lak med lilla og blå shimmer. Den er helt faktastisk og virkelig dyb i farven. Det er jeg helt vild med. Jeg brugte 2 lag til de her swatches og den dækker perfekt. Den er nem at lægge og super flot


Jeg beklager at der er lidt krympen af neglelak på nogle af neglene. Jeg brugte en gammel tyk topcoat og ja så sker det desværre nogle gange.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)