onsdag den 19. november 2014

Swatch dag. Appeal4 - grey nightshade og Camillas platonic love

Så er der igen swatches. Denne gang er det det meget hypede danske mærke Appeal4. Jeg synes hvert fald jeg ser dem overalt :D jeg har kun et par stykker og her er 2 af dem.

Grey nightshade er en mørk grå cremelak. Da jeg havde påført først lag sad jeg (vist nok højlydt) what? en mørk lak der bare dækker helt vild dårligt. Men da jeg lagde 2 lag dækkede den fuldstændig. Det er jo bare vildt lækkert. Den er nem at påføre.



Den næste er Camillas platonic love. Det er en lys lilla glitter lak i klar base. Jeg troede faktisk jeg ville kunne få den til at dække af sig selv men efter 3 lag kunne jeg konstatere at det ikke kom til at ske så jeg lagde den over grey nightshade. Den er nem at lægge og der er fint med glitter payoff. Jeg synes at de er et ret så finr match.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)