tirsdag den 11. november 2014

OPI Black cherry chutney

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg er ret vild med mørk neglelak i de mørke måneder. Og det er da også hovedsageligt det der kommer frem her til efteråret. Det er tilfældigvis også det min kæreste bedst kan lide så jeg sørger som regel for at have mørk neglelak på når vi skal på date sammen. Og det var da også hvad vi skulle da jeg havde disse negle.



Black cherry chutney er en lilla lak i en (meget) sort base. På neglen er den stort set sort og man kan egentlig næsten slet ikke se den lilla farve. Det er lidt øv, men sådan er det, I flasken kan man også se rød og lilla microglitter men det synes jeg er svært at se på neglen. Den dækker perfekt ved to lag og den er meget nem at arbejde med.

Jeg har brugt:
OPI Black cherry chutney

Til stanping:
Mundo de unas mexican pink
Moyou London princess 10

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)