mandag den 16. december 2013

100 indlæg give-away

wuhuu så nåede jeg 100 indlæg og det skal fejres med bloggens første give-away. Jeg vil udlodde en af mine favoritlakker fra et af mine favoritmærker nemlig:

Foxy paws - The Polish formerly known as Purple Rain 




Jeg vandt en konkurrence fra Foxy Paws hvor denne var præmien, og jeg forelskede mig. Så jeg har af egen lomme købt denne til en af jer derude.Det er en lilla hololak med MASSER af regnbuer i - perfekt til nytårsaften

Alt du skal gøre for at vinde er:
- Følge min blog på bloglovin HER
- skrive en kommentar hvor du fortæller hvad du ønsker dig allermest til jul i år

Min give-away slutter den 24. December klokken 12, så kom ind der og se om du har vundet en ekstra julegave


27 kommentarer:

  1. Jeg har mange ønsker til jul i år faktisk, men det største må nok være et nyt objektiv til mit kamera! Og så ønsker jeg mig selvfølgelig en masse neglelak ;)

    SvarSlet
  2. Jeg har ikke ret mange ønsker denne jul, men mit største ønsker er nok noget så kedeligt som et nyt spækbræt eller magretheskåle :D

    Luisa Gozun

    SvarSlet
  3. Lækker lak :-D Ønsker mig en ny mobil :-P

    SvarSlet
  4. Dejlig Give Away, den skal jeg da deltage i. Jeg følger dig hermed. :)
    Mit største ønske i år.. hmm.. jeg har faktisk haft lidt svært ved at lave ønskeseddel i år, så de fleste af mine gaver er ting folk selv har set for sig at jeg vil blive glad for, og sådanne gaver er de allerbedste, synes jeg. Når der ligger en masse tanke bag, en masse gode intentioner og ikke bare et kig igennem en ønskeliste. Det er så skønt, og jeg er faktisk ganske rørt på forhånd, så ved bare at jeg bliver glad uanset hvad. :)

    SvarSlet
  5. Jeg ønsker mig allermest en Alex fra IKEA til opbevaring af min efterhånden store samling af neglelakker. Lige nu står de nemlig rundt omkring, fordi der ikke længere er plads i de plastickurve, jeg ellers har opbevaret laksamlingen i.
    Ønsker mig bl.a. også en yogamåtte og et Casio-ur - og så selvfølgelig en masse neglelakker! :)

    SvarSlet
  6. Jeg ønsker mig også en ALEX fra IKEA :D
    Mine neglelakker trænger virkelig til et sted at blive opbevaret :p og så kan man da altid bruge lidt ekstra neglelakker :D

    SvarSlet
  7. Jeg ønsker mig en sød kæreste...
    Måske jeg kan fange én med de fine regnbuenegle? ;) <3

    SvarSlet
  8. Mit største ønske i år må være en rejsetaske på hjul, da jeg har bøvler med ryggen og til tider ikke kan bære en weekend taske særlig langt uden at det bliver værre :-(
    Derudover ville en sort alex være perfekt (den fås jo kun i hvid og intet i min lejlighed er hvidt)
    Håber alle får en dejlig jul sammen med deres nære og kære :-D

    SvarSlet
  9. For mig er gaverne ikke det vigtigste, det jeg ønsker mig allermest er en rigtig aften, da det er sidste gang, det bare er mine forældre, min søster og mig selv. Gaverne er bare et plus :-)

    SvarSlet
  10. Ih en hyggelig giveaway! :-) i år havde jeg virkelig svært ved at lave ønskelisten da jeg faktisk har været lidt for dygtig til at købe gaver til mig selv - Oops!
    Men øverst står altså et rigtig godt og lækkert glattejern som jeg ikke har haft siden jeg flyttede hjemmefra hvor jeg altid brugte min mooars. :-)

    SvarSlet
  11. Tak for en fin giveaway!
    Der er mange ting, som jeg ønsker mig… neglelak f.eks.! Derudover har jeg en masse praktiske ønsker, f.eks. en større kuffert, løbejakke etc. Min kæreste har allerede givet mig en meget fin ring i julegave - så ham får jeg ikke så meget fra på selve aftenen, jeg har dog joket med at han kunne falde på knæ - men det kommer HELT sikkert ikke til at ske :-)

    SvarSlet
  12. Jeg er med <3
    Udover at ønske min nærmeste godt humør og godt helbred, så ønsker jeg mig et spejlrefleks kamera til at tage gode negle billeder og diverse andre billeder med :-D

    Mia
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg holder ikke jul og får derfor ikke gaver, så derfor kunne det være dejligt at vinde denne :)

    minela96@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Helt klart en IPhone 5s eller Nikon linse 50mm :D

    maidong12@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg deltager meget gerne.
    Hvor er det en fin lak(:

    Uuh, jeg ved ikke, hvad jeg ønsker mig allermest, men her er nogen af mine ønsker:
    Lykke sæson 2, Borgen sæson 1, Disney Krus, Mumi Krus og en Burberry parfume.. Men har en masse andre ønsker(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Deltager!

    Vh. Christina Stoldt
    christinabstoldt@gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg ønsker mig nogle ting til min nye lejlighed :)
    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg ønsker mig en masse babyting da vi skal være forældre for første gang i starten af marts <3
    /saraberg88@live.dk

    SvarSlet
  19. Hm, måske nogle fine studenter der matcher min nytårs kjole: )

    Jane_m_lindenberg@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Jeg ønsker mig allermest blødt merinogarn til at strikke mig den fedeste poncho ;-)

    SvarSlet
  21. mit største ønske er tøj efter et vægt tab på 18 kg <3
    Jane Tvede
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  22. Mit største ønske er et nyt fladjern,det jeg har er gået i stykker.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Ønsker mig en lækker ansigtscreme :)

    SvarSlet
  24. Jeg plejer at ønske mig fred i verden ... men i år vil jeg bare gerne have en ny elkedel, som ikke kræver uhæmmede mængder af tape for at fungere :)

    SvarSlet
  25. Jeg ønsker mig at få min kære kanin med hjem fra dyrlægen <3
    Hvis det skal være noget, man fysisk kan købe og pakke ind, så må det være nogle bøger til mit studie :-)
    louise.jakobsen@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Jeg ønsker mig en dejlig aften og en masse dejlige gaver til mine 6 børn. Hvis jeg skal ønske mig noget til mig selv vil det vær noget mortid og selvforkælelse. For det er tit man glemmer sig selv i hverdagens stress med 6 børn, mand, 2 hunde og et hjem der også skal holdes

    Skindbjerg.olsen@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Jeg ønsker mig allermest en rejse til Hawaii! Men det sker nok ikke ;-)

    Knus Maria // mariamoeller@live.dk

    SvarSlet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)