onsdag den 4. december 2013

Foxy paws the grass is always greener

Det er vist ingen hemmelighed for nogen at jeg er ret så stor fan af det danske indie mærke foxy paws og jeg har efterhånden fået samlet mig en pæn mængde sammen ( jeg har endnu en omgang på vej med posten shhhh) men denne gang vil jeg vise jer en af de mange fine holo lakker som man kan købe og denne har også farve skiftning i sig - ret awesome. Den skifter farve når det bliver koldere - jeg har desværre ikke fået taget bilede af dette men den er altså god nok. 



Jeg vidste at jeg ville stampe over den, men jeg var lidt i tvivl om med hvilket mønster. jeg vidste at det ikke måtte dække for meget for den er altså virkelig fin så jeg valgte noget helt simpelt. 

Jeg har brugt:
Foxy Paws the grass is always greener
pueen plade 45 
Konad sort stampinglak 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)