fredag den 14. november 2014

Fælles Fredag - Yndlings neglelak eller design.

Denne fredag er det lidt af en svær opgave. Hvordan vælger man lige en ynglingslak?  Det er svært jo :p

Jeg valgte at lave en mani med en masse yndlingsting. Mit nye yndlingsmærke: Picture Polish. Jeg tænkte længe at den hype der var omkring det mærke var liiidt voldsomt. Men så købte jeg selv nogle og ja jeg er overbevist. De er ret så fantastiske så jeg vidste at de skulle med.

Min yndlingsteknik er stamping (det kan ikke komme bag på nogen) og min yndlings stampinglak er Mundo de unas (igen ikke nogen stor suprise)

Alle disse ting i en mani ser sådan her ud:




Jeg har brugt:
Picture Polish Pandora

Til stamping:
Mundo de unas Mexican pink
Pueen 41

Tag over og se hvad der er de andre pigers yndlings:



2 kommentarer:

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)