lørdag den 22. november 2014

Swatch dag. Ciate cabaret

Jeg vil fra nu af - og resten af december iøvrigt - begynde at poste lakker i swatch dag som jeg synes er julede og fine til juleaften og december generelt. Jeg tænkte at det måske kunne bruges som noget inspiration til julelakken.

Jeg starter ud med Cabaret fra Ciate. Det er en lak som jeg fik i et sæt med velvet manicure. Selve det pulver har jeg ikke bruge siden den ene gang det skulle prøves. Og mens cabaret så længe i skuffen havde jeg egentlig bare glemt den - men nu er jeg helt vild med den. Jeg synes den er noget så fin og klassisk.

Det er en lilla cremelak der læner sig op af bordeaux. Perfekt dækkeevne efter 2 lag som jeg kan lide det.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)