mandag den 1. december 2014

Swatch day. Essie red nouveau og OPI Gettin miss piggy with it

Jaaaa endelig december. Jeg elsker december og der kommer til at være december negle på bloggen. Jeg håber det kan blive lidt inspiration til Jeres julenegle.

Jeg har valgt nogle rigtige julelakker til denne dag.

Først vil jeg vise Red Nouveau fra Essie. Dette er uden tvivl min go to røde creme lak. Den dækker ved bare et mellem lag eller 2 tynde. Den er let at arbejde med og ja den er bare god.
På mine billeder ser den lidt orange ud, men den er altså virkelig rød



Jeg har brugt den som underlag til den anden røde lak jeg vil vise, nemlig OPI Gettin miss piggy with it.


Det er en rød glitterlak med lidt større stykker glitter i rød og sølv. Jeg har her 1 lag ovenpå Red Nouveau. Den kan sikkert dække selv men så skal der mange lag til. Dette er virkelig en nem måde at få julede negle.

2 kommentarer:

  1. God formiddag !
    Jeg kan rigtig godt lide den røde neglelak fra Essie :-)
    Flot og glæder mig til dine julenegle :-)
    Håber selv jeg får tid til at lave nogen.
    Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) det er virkelig også en lækker lak som jeg bruger meget :)
      Julenegle er virkelig noget som rigtig giver julehumør så det skal du da have fundet tid til ;)

      Slet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)