fredag den 19. december 2014

Fælles Fredag - Inspireret af julegaver

Fredag igen, og endda sidste omgang inden Juleaften. Dagens emne er julegaver og jeg havde en genial ide, indtil den skulle udføres. Det gik bare helt galt. Så jeg kastede mig over traditionelle julegave negle. Og endda i frihånd :D  Det er sjældent set her, men jeg kan da se at det bliver bedre og bedre.



Som base har jeg brugt China Glaze watermelon rind. Det er en grøn meget sheer lak med shimmer i blå og sølv. Den er sindsyg flot men tager 4 lag før den dækker. Heldigvis tørrer den ret hurtigt.

Båndet har jeg lavet med Barry M Gold og en tynd nail art børste

Jeg har brugt:
China Glaze Watermelon Rind
Barry M Gold

Tag over og se de andre pigers bud på julegave negle:

1 kommentar:

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)