fredag den 12. december 2014

Fælles Fredag - inspireret af julemad

Fredag igen og tid til Fælles Fredag. Denne uges tema er inspireret af julemad og jeg har valgt at fortolke det lidt :D jeg kunne ikke lige finde noget mad som jeg synes kunne laves til negle, så jeg valgte at lave slik negle. Det er også en slags mad :p og vi spiser jo tit meget af det her til jul så jeg tænkte at den nok gik :D


Ja det er ikke voldsomt tydeligt men det er candycane negle. Jeg er ikke selv tilfreds på nogen måder, men jeg har bare ikke haft tid til at lave nogle nye, så det her er hvad det blev.

Jeg har brugt:
Essie Leading lady

Til stamping:
Mundo de unas white
Moyou Festive 06

tag over og se de andre pigers (med garanti) smukkere negle:

2 kommentarer:

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)