onsdag den 17. december 2014

Swatch dag. Max factor Royal blue og Isadora Silver bling

Hvis man ikke er til stamping kan man også lave julenegle på en anden måde. Jeg vil her vise jer 2 lakker som jeg tilsammen synes giver et rigtig fint julet look.



Max factor Royal blue er en mørkeblå cremelak som dækker perfekt ved 2 lag. Jeg synes også at blå er en julefarve så jeg synes sagtens man kan have det på til jul. Jeg har lagt lidt glitter for at gøre den mere festlig. Det er Isadora Silver bling. Det er sølvglitter i forskellige størrelser i en klar base som er let at arbejde med. Jeg har bare duppet det på.


2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt lide den blå farve og flot med glimmeret på den måde :-)
    De vil passe smukt til min blå vintage kjole.
    Jeg fik skaffet det nemmeste, billigste juletræ ever, du er velkommen forbi og se.
    Aften hilsner fra Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. tak tak :) det er virkelig en nem måde at gøre det hele lidt finere :)

      Slet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)