fredag den 5. december 2014

Fælles Fredag - Inspireret af julepynt

Fredag igen og denne uge er temaet inspireret af jylepynt. Jeg var mine plader igennem og blev (selvfølgelig) tiltrukket af min juleplade fra Moyou, jeg valgte dog ikke at bruge dem. Jeg blev nemlig inspireret et andet sted.

Når jeg skal slappe af kan jeg godt lide at sidde og rode med noget kreativt og her i december har jeg lavet julestjerne (og seriøst mange af dem)  og jeg elsker julestjerner i forksellige mønstre og farver og ja 2 af dem er jeg blevet inspireret af.


Dette er de to stjerner jeg er blevet inspireret af. Den røde lak er Size matters fra Essie. Det er en vinrød cremelak der dækker i 2 lette lag. Super fin her til december.



Jeg har brugt:
Essie size matters
Barielle You concrete me
OPI My voice is a little norse

Til sramping:
Pueen 44
Mundo de unas White

Tag over og se hvad de andre piger har fundet på:

5 kommentarer:

  1. Uh sikke en fin mani, hvor er den blevet smuk :) Jeg er vild med stampet ! Og glimmeret ! :D

    SvarSlet
  2. Du er altså for sej til at stampe. Så flot :)

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak :D jeg har også virkelig meget øvelse :)

      Slet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)