onsdag den 24. december 2014

Glædelig jul med Picture Polish Cyan

Det er ingen hemmelighed at Picture Polish er blevet mit nye yndlingsmærke og da min yndlingsblogger så meddelte at hun havde fået sin egen farve fra det mærke - så SKULLE jeg have den. Det stod ikke til diskussion. At det så også er en pæn farve skader jo på ingen måde. 
Jeg valgte (igen) at lave en sne manicure - jeg har den faktisk på lige nu - og så lidt ekstra pænt med små perler på også.


Cyan er en lys blå lak med scattered holo. Den glider på uden problemer og dækker ved 2 lag. Jeg er vild med den. Den skuffer ikke (det gør ingen af de Picture Polish lakker jeg ejer) og ja jeg er vild med den. 

Jeg har brugt:
Picture Polish Cyan

Til stamping:
Mundo de unas white
Bm 323

Og glædelig jul til Jer allesammen. Jeg håber i får en dejlig aften med god mad, hygge og gode gaver. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)