lørdag den 20. december 2014

Essie Aruba blue

Aruba blue er uden sammenligning min yndlings blå lak. Jeg elsker dybden, påførelsen og ja farven. Den er virkelig lækker og jeg bruger den slet ikke nok. Jeg synes den er helt perfekt til en sne manicure og sådan en laver jeg hvert år med den farve, så det skulle jeg selvfølgelig også i år.
Vil du læse mere om lakken så gå op i fanen "lakker" og tryk på linket med navnet på lakken 



Jeg har brugt:
Essie Aruba blue

Til stamping:
Essie No place like chrome
BM 323

2 kommentarer:

  1. Rigtig flotte negle, bruger du nogle skabeloner til snefnuggen, hvis du gøre hvor kan man købe dem henne?
    Og vil en neglelak som denne http://beautypie.dk/neglelak/essie/essie-mesmerized-13-5-ml/ være ligeså god istedet for Essie Aruba blue?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa :)
      jeg bruger noget der hedder stamping plader. Du kan se meget mere om det hvis du søger "stamping" på google og youtube. Du kan sagtens bruge den lak i stedet. Den har ikke shimmer i sig og er ikke så larmende som denne, men man kan sagtens bruge den, jeg er sikker på at det også ville se rigtig smart ud :)

      Slet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)