mandag den 6. april 2015

#WeekendOffNailArtChallangen dag 6 - Blue

Denne måned er vi piger i Fælles Fredag gået sammen om at lave en super challenge. Hvis du synes det kunne være sjovt at deltage alle eller nogle af dagene så brug #WeekendOffNailArtChallenge så vi kan se hvad du har fundet på.



Blå åh blå. Jeg elsker blå og jeg har virkelig en svaghed for blå neglelak så jeg synes det var helt svært at vælge  hvilken jeg skulle bruge. Men denne lak er ny så den ville jeg vise frem. 
Det er OPI This color's making waves. I flaksen er den grøn/blå, men jeg synes nu kun den er blå på neglen. Den viser rillerne i neglen en lille smule (som i kan se) men jeg synes nu ikke det er så galt, Jeg har brugt 3 tynde lag her. 

Og som lidt ekstra fint har jeg brugt en Nail Vinyl som accent negl. Jeg er helt forelsket i det koncept. Det er altså virkelig nemt. 





Jeg har brugt:
OPI This color is making waves
Essie Aruba Blue

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)