onsdag den 22. april 2015

#WeekendOffNailArtChallange dag 22 - Family

Denne måned er vi piger i Fælles Fredag gået sammen om at lave en super challenge. Hvis du synes det kunne være sjovt at deltage alle eller nogle af dagene så brug #WeekendOffNailArtChallenge så vi kan se hvad du har fundet på.



Family er dagens tema og den synes jeg var lidt svær. Den er ikke så åbenlys så jeg måtte i gang med at tænke. Så kom jeg til at tænke på min Bedstemor som betyder så virkelig meget for mig og tænkte på hvad jeg kunne lave der ville passe på hende.

Den røde farve er fordi min Bedstemor bedst kan lide røde negle (som så mange andre bedstemødre :p) og roserne fordi min bedstemor altid har haft de lækreste og smukkeste roser i sin have som jeg altid har elsket at sidde og kigge på en sommerdag.


I sollys


I kunstig lys 

Jeg har brugt:
Picture Polish Monroe

Til stamping
Mundo de unas Black
Moyou pro 08 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)