torsdag den 23. april 2015

#WeekendOffNailArtChallange dag 23 - Animals

Denne måned er vi piger i Fælles Fredag gået sammen om at lave en super challenge. Hvis du synes det kunne være sjovt at deltage alle eller nogle af dagene så brug #WeekendOffNailArtChallenge så vi kan se hvad du har fundet på.


Dyreprint er noget jeg aldrig har gjort mig i - indtil for nyligt. Nu kan jeg pludselig godt se det lidt fine i diskret dyreprint - jeg har sågar købt et par bukser med leo print :D
Der er intet diskret ved denne mani :p jeg tænkte at jeg ville lave den som alt hvad jeg ikke kan lide ved dyreprint. Jeg synes selv de er super tacky :p Og for at det ikke engang skal være løgn så lyser de også i mørke :p  det nåede jeg bare ikke at få taget billede af 




Jeg har brugt:
OPI Hey baby
Foxy paws Night work

Til stamping:
Mundo de unas light pink
Moyou pro 03


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)