torsdag den 30. april 2015

#WeekendOffNailArtChallange dag 30 - dots

Denne måned er vi piger i Fælles Fredag gået sammen om at lave en super challenge. Hvis du synes det kunne være sjovt at deltage alle eller nogle af dagene så brug #WeekendOffNailArtChallenge så vi kan se hvad du har fundet på.


Så er vi nået til den sidste dag i vores challenge og jeg kan stolt sige at jeg klarede dem allesammen. Men sikke et arbejde der er i sådan en omgang :D der går nok lidt tid inden jeg kaster mig ud i sådan en omgang igen :D

Det sidste tema er prikker og jeg tæmkte længe over hvad det skulle være. Jeg vidste at jeg ikke ville lave polka prikker så jeg googlede og fik noget inspiration og ja så så jeg noget med en masse prikker i farver og det skulle det være. 





Jeg har brugt:
Essie Cascade Cool
OPI Hotter than you pink 
Essie The lace is on 
Essie the girls are out 


1 kommentar:

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)