tirsdag den 3. marts 2015

swatch dag - Essie Mint candy apple og Playdate

Essie har altid haft en speciel plads i mit lakhjerte. De var det første mærke lakker jeg købte som var af bedre kvalitet og som var lidt vildere. Før jeg handlede på Ebay var det uden tvivl mit mest købte mærke og da en dansk hjemmeside havde meget billige Essie lakker købt ejeg mange på det tidspunkt - virkelig mange. Det betyder at min Essie samling er ganske stor. De to lakker jeg vil vise i dag er to af mine første lakker og faktisk er Mint candy apple den lak der startede hele min kærlighed for de lidt mere vilde lakker.



Mint candy apple er lidt en klassisker. Det er en mint farvet cremelak som hælder mod blå. Den er bright men stadig rigtig fin og en lak som mange bruger. Den har lidt en tendens til at lægge sig ujævn og jeg har da også 3 lag på her, men sådan synes jeg som regel det er med lyse lakker.

Playdate er en lilla pastel cremelak som er meget nem at lægge. Den er lidt tyk i konsistensen, men det kan jeg personligt godt lide. Jeg har her brugt 2 lag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)