fredag den 6. marts 2015

Fælles Fredag - astronomi

Det i nu skal se er bevis på at man skal være forsigtig med ar lakere negle og lave challenges når man er syg, for ja, jeg ved altså ikke hvad mit hoved har tænkt da jeg byttede om på astronomi og astrologi :D 


Ja og et billede der ikke var sløret kunne jeg åbenbart heller ikke finde ud af at tage. grrr...
Jeg vil lige fortælle om mine tanker bag denne mani. Jeg ville lave stjernetegn ud fra de mennesker som står min mest nær ja og så mig selv - og så endda håndmalet - bum bum. 

Den første er Tyren - det er min far
Den næste er vædderen - det er mig
så er der tvillingerne - det er min mutti
og til sidst fiskene - det er min kæreste. 


Jeg har brugt:
China Glaze Sunday Funday
OPI you're such a Budapest 


Tag over og se hvordan emnet egentlig skal fortolkes ovre ved de andre piger :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)