fredag den 20. marts 2015

Fælles Fredag - Yndlingsfarve

Dagens tema er yndlingsfarve og det er jo ikke sådan når man som mig ændrer mening en gang i måneden :D (det er også grunden til at jeg ingen tatoos har - jeg er bange for at fortryde) Jeg valgte at tage min yndlingsfarve når det gælder neglelak LIGE NU, Det er ikke længe siden den farve var lilla, men lige for tiden er det Coral som jeg konstant craver.

Jeg har valgt at lave en skitlette med min favorit coral farve.



Jeg snakker naturligvis om Picure Polish Coral reef. Det er en flot coral farve som dækker ved 2 lag og ja den er bare vildt nem at lægge - det er jo lidt sådan det tit er med Picture Polish lakker :D
På lillefingeren har jeg Picture Polish Heavy metal

Jeg har brugt:
Picture Polish Coral reef
Picture Polish Heavy metal

Til stamping:
Mundo de unas Black
Moyou Princess 09

Tag over og se hvad de andre pigers yndlingsfarve er:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)