tirsdag den 7. oktober 2014

Picture Polish - Scarlett

Jeg har længe gerne ville prøve lakker fra Picture Polish og da Cleanskin.dk som de første i Danmark begyndte at sælge lakkerne ja så måtte jeg altså teste om der var noget om hypen....

Og det er der! De er jo helt fantastisk og lækre at påføre, holdbarhed og hvordan de ser ud. Haps. 

Her har jeg prøvet den røde Scarlett som har lidt holografisk glitter i sig. Den er super fin og dækker ved 2 lag. 

Jeg valgte som altid at putte lidt ekstra på. Jeg blevet inspireret af Kuchens ingrendients til kombinationen af prikker og roser som jeg er helt vild med. Hvorofr er jeg aldrig kommet på det? :D


Jeg synes at roserne og prikkerne bidrager til noget romantisk og jeg er vild med det.

Jeg har brugt:
Picture polish Scarlett 
Essie Liqorice
Stamping:
Konad sort stamping polish
Moyou pro 08 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)