fredag den 24. oktober 2014

Fælles Fredag - tutorial

åh åh denne gang er jeg for alvor ude af min comfort zone. Dagens tema er tutorial og ja det har jeg jo ikke gjort mig så meget i. Man kan vælge at lave det som video eller billeder. Jeg valgte video. Dette er min første video og det er på ingen måde nemt for mig og der er egentlig også ret mange fejl meeeeen det klarer i nu nok :D Jeg tror dog ikke jeg kommer til at lave flere i fremtiden - det er bare ikke mig.

Jeg vil lige vise Jer det design som jeg endte med:



Jep min video er om stamping på den måde som jeg nu engang gør det. Jeg synes det var releant når nu det er den metode jeg bruger mest,

Til dette design er der brugt:
Ciate cabaret

Til stamping:
Mundo de unas Holland blue
Moyou pro 03

Og nu til det. SE VIDEOEN HER (BE NICE)



Tag over og se til de andre piger:

1 kommentar:

  1. Meget flotte negle du har lavet og en god lille video, selv har jeg lidt svært ved stamping.

    Jeg vil spørge dig om noget for os alle vigtigt. Vil DU og dine søde LÆSERE være med til at støtte KNÆK CANCER via "Danske Bloggers indsamling til Knæk Cancer" - Hvor vi i Blogland, Bloggere og Læsere sammen kan gøre en forskel :-)

    Jeg har selv kræft, kender flere med og de som desværre ikke overlevede. Hver dag dør 42 danskere af kræft i Danmark. Vores indsamling kører til den 14.nov.-14.

    Vil I være med??? Det er nemt, se hvor enkelt via et tryk på mit navn eller at følge linket: http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/10/knk-cancer-danmark-rundt-nu.html

    Jeg håber at høre fra dig og at mange vil være med :-)
    Smukke hilsner fra Maria

    SvarSlet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)