fredag den 17. oktober 2014

Fælles Fredag - Breastcancer awareness month

Så blev det fredag igen. Denne uges emne er noget lidt mere alvorligt, nemlig breastcancer awareness months. At kræft er en skrækkelig sygdom kan vi vist alle blive enige om og vi bør alle støtte kampen mod kræft. Brystkræft (og kræft generelt) er noget der for mig ligger nært. Min mor har haft brystkræft og er heldigvis kommet rask ud på den anden side. Men jeg har både mistet og har nogle familie medlemmer med kræft af forskellig slags - og det er en kælling hvergang. Jeg støtter altid kræftens bekæmpelse og det håber jeg også at du gør.

Så derfor skal vi selvfølgelig vise vores støtte her i vores Fælles Fredag gruppe. Jeg vat flere designs igennem oppe i mit hoved, men der var nu alligevel en der blev ved med at sidde der så den brugte jeg.


Da jeg første gang prøvede dry brush tekikken forelskede jeg mig i den så den tænkte jeg ville være perfekt til dette design.

Jeg vil ikke skrive så meget om lakkerne da det er gengangere her på bloggen (se evt fanen lakker hvor jeg har linket til indlæg hvor de forskellige farver er beskrevet)
Sløjfen på ringefingeren har jeg fået med da jeg købte sidste års OPI breastcancer awareness sæt. Som i nok kan se er ringeringren med shiny topcoat og det var simpelthen fordi limen på det klistermærke ikke var voldsom god så jeg smækkede topcoat på for at på den til at blive på.

Jeg har brugt:
Essie Cascade cool
OPI hey baby

Tag over og se hvad de andre piger har fundet på:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)