fredag den 10. oktober 2014

Fælles Fredag - International kage dekorations dag

Kage dekorations dag? bum bum. Det er ikke noget jeg kender noget til men jeg går ud fra at det er noget med kage - så kage skulle der være.

Jeg havde en stamping plade med en cupcake så den skulle det selvfølgelig være. Og da vi for nogle uger siden lavede reverse stamping blev jeg lidt vild med den metode så den skulle selvfølgelig laves som en decal. 


Jeg ville også lave lidt ekstra "topping" til kagen så sugar spun skulle der også til :D

Den pink farve er min ultimativ ynglings lyserød nemlig Essie Cascade Cool. Det er en creme lak der dækker ved 2 lag (det elsker vi jo) og ja så er den bare dejlig :D

Jeg har brugt:
OPI How great is your dane
Essie Cascade cool 
Essie borrowed and blue 

Stamping:
Moyou princess 08
Mundo de unas Black


Tag over og se de andre pigers kage negle: 



2 kommentarer:

  1. Det ser rigtig fint ud :)
    Det der sugar spun skal godt nok snart prøves af :p

    SvarSlet
    Svar
    1. tak :) det er virklig nemt når først man får styr på teknikken :)

      Slet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)