fredag den 17. januar 2014

Fælles Fredag - Ynglings/ go-to mani

Så blev det fredag og endnu en omgang Fælles Fredag. Jeg er igen i eksamensperiode så jeg har bare holdt det simpelt. Men efter på onsdag så skal der leges igen :p For mig er min ynglings mani og go-to mani ikke den samme. Min ynglings mani er en skitlette- jeg elsker det bare. Men det synes jeg der er meget planlægning i, men min go-to mani er en accent negl. Hvis jeg ikke ved hvad jeg skal have på neglene tager jeg accent negl. Det er nemt men stadig sker der noget.



Jeg bruger tit tekstur lakker i disse designs fordi de har en dejlig holdbarhed på mig. Jeg har her brugt:

OPI Emotions
Essie Butler Please
Barry M amethyst glitter

Smut over til de andre damer og se hvad deres ynglings/go-to mani er


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)