fredag den 24. januar 2014

Fælles Fredag - Musik

Endnu engang fredag og endnu engang en omgang Fælles Fredag. Denne gang er temaet musik. Jeg elsker musik, men er ikke voldsom god til de her "inspireret af" indlæg. Jeg overvejede at stampe nogle noder på neglene men tænkte - fanme nej, ikke stamping igen :p Men uden ideer var jeg indtil en nat op til min sidste eksamen hvor jeg lå søvnløs. Så kom det bare til mig. PURPLE RAIN

Lilla er en af de farver jeg har flest af så det var bare at vælge hvilke der skulle bruges. Jeg har før fortalt om min kærlighed for Holo'er fra Foxy Paws og eftersom jeg har en lilla holo med navnet: The Polish Formerly Known as Purple Rain - jamen så var den selvfølgelig basen. Så besluttede jeg mig for prikker - for det er alt for længe siden jeg har lavet sådan nogle og trada.


Desværre kom solen ikke ud og legede så man kan ikke se den lækre holo, men den er der altså. Og i mås å selv forestille jer prikkerne er lilla regn :p


Lakker brugt:
Foxy Paws The Polish Formerly Known as Purple Rain
Rimmel Baby Bellini
smut over og se de andre damers musik inspirerede indlæg


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)