fredag den 10. januar 2014

Fælles Fredag - waterfall

Hejsa derude. Jeg starter lige med at undskylde stilheden - jeg er lige midt i en eksamensopgave (tænk at jeg skulle sidde oppe en nat og kode)

waterfall manicure er en ny teknik for mig som jeg bare aldrig har fået taget mig tid til at få prøvet - en af de gode ting ved fælles fredag, så får jeg rent faktisk prøvet de her ting. Jeg elsker stilen og det undrer mig egentlig at jeg ikke har prøvet det før, for det er altså ret nemt.



Jeg har brugt:
Ciate pepperminty som baggrund
Gosh metallic blue
Essie Butler please
Essence pool party



og så får i lige et billede med skeptisk kæreste i baggrunden :D
smut over til de andre og se deres skønne negle

ps hvis nogle ved noget som helst om MySql og PHP så skriv lige ik? jeg er lost


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)