tirsdag den 26. august 2014

Sorte roser

Jeg har altid været vild med sorte roser og vild med kombinationen af sort og lyserød så dem ville jeg sætte sammen.


Jeg synes at der skulle en accent negl til for at bryde looket lidt og give det lidt kant. Nu jeg ser på billedet kan jeg godt se at skal have mig en ny sort lak - jeg synes slet ikek min konad gør det godt nok mere efter at jeg har opdaget MDU stamping lakker så nøjes jeg ikke med stamping lakker der ikke er ordentlig pigmenteret. Så når de åbner for international shipping igen så skal jeg helt sikkert have bestilt mig en potion lakker mere - og en sort og hvid.

Den lyserøde er OPI Hey baby og den er den lak jeg har gået og ledt efter længe. Den er barbir lyserød, den er creme og den dækker ved 2 lag - Perfekt. Jeg har brugt den meget siden jeg fik den.

Jeg har brugt:
OPI Hey Baby
Essie Licorice
Konad sort stampinglak
Moyou pro 08

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)