onsdag den 20. august 2014

Den perfekte farvekombination

Det er ingen hemmelighed at jeg elsker farve og jeg er ikke bange for at blande 2 stærke farver sammen. Det har jeg gjort i denne mani. Koral og mint er for mig den perfekte kombination der siger POW men stadig passer sammen.

Den koralrøde teksturlak er fra China Glaze og det er en gammel sag. Itty, bitty gritty er dens navn og det var den lak der startede min kærlighed til koral lakker - og jeg leder stadig efter den perfekte. Den skal have 2 lag for at dække og ja den er bare lækker. Den mint farvede er ingen nyhed her på bloggen. Det er Models own Apple pie. Den har en tyk konsistens og er lidt svær at lægge og der skal faktisk 2 lag til at for at den bliver jævn. Og så har jeg smidt en stud på for at give lidt ekstra.


Jeg har brugt:
Models own Apple pie
China Glaze itty, bitty, gritty
Stud fra Ebay

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)