fredag den 29. august 2014

Fælles Fredag - jorden rundt

Så blev det fredag igen - og en grå en af slagsen. Denne uges tema i Fælles Fredag er Jorden rundt og det er jo frit for fortolkning så jeg har sat hovedet på overarbejde og fundet på noget, Min første tanke var at bruge 2 lakker med navne opkaldt efter byer men så tænkte jeg naaaarrhh det er sgu for simpelt når nu min sidste omgang også var simpelt. Så jeg gik i mine stamping plader og jeg fandt ingen jeg synes passede. Så jeg spurgte min kæreste og han foreslog candy skulls fra Mexico som jeg har på en plade. Det prøvede jeg og jeg ved ikke hvad det lignede - men kønt var det ikke. Jeg begyndte at google alt muligt og kom frem til at det da skulle være tulipaner fra Holland og så googlede jeg det og fandt en plade fra Moyou London. Den lignede en jeg havde set før og sørme så om det ikke var en jeg havde i forvejen :D



Da jeg havde candy skulls på min venstre hånd præsenterer jeg Jer hermed for et nyt bekendskab her på bloggen - min højre hånd (med knækket lillefinger negl)

Den grønne base er Essie Pretty edgy som er en pæn græsgrøn cremelak der dækker ved 2 lag og som er perfekt baggrund som græsmark på min tulipan mark :D Jeg sluttede det hele af med mat toplak for at man kunne se motivet bedre.

Her er brugt:
Essie Pretty edgy
Stampinglakker:
Konad sort
MDU Mexican pink
Stampingplade:
Moyou pro 08

Mat toplak fra Gosh

Smut over og se hvad de andre piger har fundet på:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)