fredag den 28. marts 2014

Fælles Fredag - Negative space nails

Dagens opgave i Fælles Fredag er Negative space nails. Det betyder kort sagt at der er noget af neglen der ikke er noget på - deraf negative space. Det er på ingen måde noget for mig - men det var en udfordring der skulle prøves.

Jeg er ikke glad for tape på nogen måde - vi er ligesom bare ikke på bølgelængde, men jeg besluttede mig for at prøve alligevel. Efter 3 forsøg hvor det bare ikke virkede gik jeg på google og søgte og fik så denne ide - stamping på bar negl - det kan jeg.



Desværre valgte min topcoat at trække i designet men i kan se hvad jeg mener.

Jeg har brugt:
OPI Solitaire
Konad stampinglak sort
Pueen plade 49

Smut over og se hvad de andre piger har fundet på:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)