søndag den 30. marts 2014

Det er i dag et vejr et holo vejr...

Jeg beklager lige den fesne reference til en sang i overskriften men sol vejr er altså holo vejr. Jeg fik endelig tager mig sammen til at få bestilt lidt holo fra Color club - de er bare for lækre. Og nu solen skinner synes jeg det var en perfekt undskyldning for at få den luftet.



Color club Angel Kiss er en grøn/blå lak med de vildeste regnbuer. Den krævede 3 tynde lag for at dække - men 2 medium lag ville også kunne gøre det.

Jeg elsker holo lakker fordi jeg som regel ikke synes man behøver gøre så meget mere ved den, og den er stadig fin pga de smukke regnbuer i lakken.



1 kommentar:

  1. Godaften!

    Hvor har du mange fine negle indlæg.
    Jeg elsker at blive inspireret af neglekunst og manicure.

    Min datter har lavet bloggen: http://www.mariahoffbeck.blogspot.com
    Hvor hun også laver negle indlæg og også manicure på mig:-)

    Tak for kigget og en god aften ønskes:-)

    Tina

    SvarSlet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)