fredag den 21. marts 2014

Fælles Fredag - Eventyr

Så blev det fredag og endnu en omgang fælles fredag er på menuen. Denne uges tema er Eventyr og jeg gik straks i tænkeboks. Jeg er lidt handikappet fordi jeg er en idiot til frihånd så der skulle igen tænkes i andre hjælpemidler. Jeg valgte igen Water Decals - men det er altså også bare virkelig smart og nemt :p

Jeg vidste at jeg ville lave noget med pastel farver og prinsesser for det er hvad jeg tænker på når man siger eventyr. Jeg fandt disse vildt fine water decals på ebay og de var altså perfekte til hvad jeg tænkte på.



Jeg har brugt:
OPI You're such a Budapest
Water Decals fra Ebay

Smut over og se hvad de andre (helt sikkert mere kreative) piger har fundet på:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)