søndag den 6. oktober 2013

Lyserød oktober

Oktober måned er Pink måned. Derfor har jeg i samarbejde med nogle andre bloggere gået sammen for at gøre folk opmærksomme Brystkræft og samle penge ind til det. Kan du lide hvad vi laver så smid nogle penge HERog støt et godt formål.
For mig er kræft en underlig størrelse. For 5 år siden kendte jeg ingen der havde haft kræft - nu kender jeg folk der har overvundet det, folk der ikke klarede det og folk som har det nu. Og det rammer hårdt! Min mor overvandt brystkræften for 4 år siden men hjælpen fra kræftens bekæmpelse der bl.a. Gav make-up kursus til folk uden hår og en paryk til min mor har gjort virkelig meget. Støt op om en god sag - det hjælper!

Lyserød lak har jeg ret mange af i min samling. Dog synes jeg her den anden dag at jeg trængte til en ny lyserød lak - man kan ligesom aldrig få for mange vel? jeg faldt over Depends teksturlakker i min lokale matas og selvom prisen er lidt pebret pr. ml ja så er de altså bare virkelig pæææænnnneee . Så hjem kom 4 stk - UPS..


Jeg valgte at lave en accent negl med OPI pinking of you og et klistermærke som forestiller et brystkræft bånd som var i pakken med mine to OPI brystkræft laker.




Vidste du at...

*Brystkræft er den hyppigste kræftsygdom blandt kvinder. Ca. 4000 danske kvinder får sygdommen - det svarer til 1 ud af 9

Brystkræft udgør 20 % af alle kræfttilfælde hos kvinder.

*kilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)