fredag den 18. oktober 2013

Fælles Fredag - søde sager

Så blev det endnu engang tid til fælles fredag. Denne gang er temaet søde sager og ja det er jo et kæmpe emne for der er jo vildt meget i den kategori :D jeg var også mange tanker igennem før jeg fandt frem til noget. Jeg tænkte pirater (piratos) jelly sandwich ( jawbreaker) og candy floss negle (saran wrap) men tiden løb ligesom fra mig og jeg fik lavet noget helt andet og mere simpelt



Billedet er frygteligt men klik på den og den skulle gerne blive større

Jeg har valgt at køre sommer/ tivoli tema og tekstur lakken skulle lidt forestille candyfloss og så ellers is og kage og lyserød all the way

Jeg har brugt:
Essence free hugs
Barry M Kingsland road

smut hen og se på de andre damers søde negle


1 kommentar:

  1. De er fuldstændig over-the-top søde de negle der! :-D

    SvarSlet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)