torsdag den 25. juli 2013

Im with the lifeguard

Åhhh jeg har et ambivalent forhold til neon. En del af mig synes det er for meget mens en anden del af mig synes det er ret fantastisk. Sidste sommer købte jeg China Glaze Im with the lifeguard og ja så stod den egentlig bare og stirrede på mig. Jeg overvejede at sætte den til salg og havde endda fået taget billeder af den men jeg fik det aldrig gjort. Så så jeg andres fine billeder af neon lakker og tænkte; fuck det jeg prøver den - og nu går den altså INGEN steder. Den er jo alt for fed

Blitz

Aften sollys


Åhhh den er altså sååå lækker og en ret sjov farve. Den er virkelig den ulimative neon grøn for den er virkelig virkelig grøn. Wow. Jeg har her 3 lag uden hvid under - det gør den bare endnu mere fantastisk at den kan have så voldsom en neon farve uden hvid under. Har du ikke en neon grøn så køb denne for den er virkelig fantastisk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)