tirsdag den 30. juli 2013

Gosh holographic hero

Jeg elsker holografisk lak og jeg er simpelthen nødt til at rose Gosh for at lave en version vi alle kan finde og som vi alle har råd til.

Nå men jeg har brugt den en del gange (også til stamping hvor den er helt genial) men den har desværre som nogle holografiske lakker en tendens til at "trække" sig selv af igen ved andet lag og det er altså synd for så skal man bruge 3 lag for at den bliver pæn og ja så mister jeg altså lidt for den. Dette kan løses ved at bruge en Aqua base coat. Sådan en havde jeg ikke og vidste ikke hvor jeg skulle finde en. Jeg vidste at gosh havde lavet en men var ikke i stand til at finde den nogle steder. Det var indtil jeg en dag stod og rodede i en rode kasse med gosh produkter i en butik og vupti så var der lige en enkelt og hjem til mig kom den altså. Og jeg må sige at det var det bedste køb jeg nogensinde har gjort. Hold nu da op hvor er det meget nemmere at bruge holografiske lakker med sådan en fætter

Alle billeder er med 2 lag - den dækker næsten ved 1 lag med aquabase jeg kan bare godt lide at bruge 2



Diskret i skygge

vild i sollys


Nogle holografiske lakker har en tendes til at miste deres shine lidt når man kommer topcoat på og denne er desværre en af dem. Dette kan dog rigtig nemt løses. Jeg lægger 1 lag af farven, så et lag topcoat og til sidst et lag af farven igen. På denne måde får man den fine effekt uden at den chipper for hurtigt fordi man ikke har topcoat på

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)