søndag den 21. juli 2013

diskrete prikker

Jeg er blevet vild med prikker for tiden og prikker skal der så på. Jeg var i matas her den anden dag og fandt nogle rimmel lakker til 10 kr og så er man altså nødt til at slå til. Så jeg tænkte at jeg ville udnytte at jeg selvfølgelig skulle prøve min nye lak til at lave lidt lækre prikker


Jeg er så godt som flyttet ud til min kæreste - selvom det ikke er helt officielt endnu - så der er langt størstedelen af mine lakker og jeg lavede dette design hjemme ja så måtte jeg ty til de lakker jeg har og det er ikke mange så jeg prøvede med en rød lak til prikkerne - som i kan se såååå er det ikke skide nemt at se dem på den orange baggrund som har lidt en rød tendens

Beklager iøvrigt oprydningen rundt om neglene men mine pensler til clean-up er hos min kæreste og så er det altså ikke skide nemt :p

lakker brugt:
Rimmel sun downer
wet n'wild Everybody loves redmond

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)