fredag den 13. februar 2015

Fælles Fredag - Valentines dag

God Fredag morgen allesammen. Denne uges tema er Valentines dag (selvfølgelig) for det er det jo i morgen. Jeg skal ikke rigtig fejre det med min kæreste. Jeg tror bare vi køber en kage og ser film på sofaen, men det er vel også romantisk :D

Jeg var lidt uinspireret mht hvilke negle jeg skulle lave så det blev bare til ret klassiske lyserød/røde negle,


Og så også lidt nailfail. To af hjerterne har jeg faktisk malet en andet farve ovenpå stanpet for at fremhæve, men den farve var bare alt for tæt på stamping hjertet så det spiller ikke lige.

Den lyserøde er Barry M Blossom. Det er en baby pink lak med shimmer som tørrer mat op. Jeg har brugt 3 lag for at få den jævn og fin. Men så er den også virkelig fin.

Jeg har brugt:
Barry M Blossom
Essie Red Nouveau

Til stamping:
Mundo de unas red
Pueen 29

Tag over og se hvad de andre piger har fundet på:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)