tirsdag den 17. februar 2015

Essie no more film

Hej alle. Nu er det ved at være det sidste af de mørke farver der bliver vist. Jeg elsker de mørke farver, men efter efterår og vinter med mørke lakker så begynder de lyse lakker altså så småt at komme frem i marts :D

Jeg synes dog at jeg ville vise jer denne fine lak inden. Det er en af de f'ørste lakker jeg købte og den er da også godt brugt, men det gør den ikke mindre fin.


Essie no more film er en mørk lilla cremelak som dækker perfekt ved 2 lag. Jeg ved godt at billedet vil have den til at se blå ud i flaksen - damn you lilla :D men den er altså lilla som man kan se på neglene. Jeg ville lave noget simpelt ovenpå og da sort ikke ville kunne ses særlig tydeligt valgte jeg mørk grå til stamping i stedet.

Jeg har brugt:
Essie no more film

Til stamping:
Mundo de unas Dark grey
Moyou pro 08

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)