fredag den 23. januar 2015

Fælles Fredag - Inspireret af en fra Fælles Fredag

Denne fredags tema er inspireret af en anden fra Fælles fredag og det er jo svært at vælge! Der er simpelthen så meget godt at vælge imellem så jeg var på lidt af en opgave da jeg skulle vælge. For at gøre det lettere for mig selv valgte jeg dog at fokusere på 3 og så måtte jeg vælge fra en af dem (det var nu stadig ikke nemt) men jeg har længe været vild med Sofie Amalies negle så det var dem jeg valgte.

Denne skitlette var jeg helt vild med da jeg så den og tænkte at den ville jeg også lave, men kom fra det ige. Lige indtil jeg fandt den igen til dette emne og nu har jeg fået den lavet. Mit yder slet ikke originalen retfærdighed, men ja det her er min fortolkning :)




Jeg har brugt:
L'oreal So chic pink
China Glaze white on white
Essie ignite the night

Til stamping:
Mundo de unas Dark grey
Pueen 26

Tag over og se hvad de andre piger har fundet på:

8 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte, tak fordi du har brugt mig som inspiration :) Jeg er vild med det mønster du har brugt for Pueen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen selv tak for at lave så flotte negle :)

      Slet
  2. jeg synes de er rigtigt flotte :) du er virkelig god til at stampe

    SvarSlet
    Svar
    1. tak :) jeg har også virkelig meget øvelse bag mig :D

      Slet
  3. Så fine :) Så flot et mønster

    SvarSlet
  4. Virkelig fed skittlette! Så flot! :)

    SvarSlet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)