mandag den 2. juni 2014

Happy Monday - neon

Så er jeg sørme med igen med Happy monday! :D Denne gang er temaet neon. Sidste år var jeg ikke vildt crazy med neon farver, men det er kommet i år til gengæld så jeg er i gang med at samle forskellige neon farver sammen. Har i nogle favorit neon lakker? så giv mig lige nogle tips :D


Jeg har her brugt models own shades som er fra deres nye Polish for tans kollektion som er med neon farver, Denne lak kan ikke helt beslutte sig for om den er koral eller pink og jeg elsker det! den er helt specielt og en af mine ynglings lakker pt.

Brugt til dette design:
Models own Shades
Konad hvid stampinglak
Moyou pro plate 10


2 kommentarer:

  1. Hold da helt op hvor den skriger i øjnene :O De der models own er lidt sindssyge :D

    SvarSlet
    Svar
    1. den skriger helt sikkert :D og ja de models own er nogle af de vildeste jeg har set :)

      Slet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)