fredag den 27. juni 2014

Fælles Fredag - tekstur

Fredag igen og denne uge er det tekstur der er temaet. Vi  har haft det emne før og dengang viste jeg caviar negle, så denne gang ville jeg vise en teksturlak. Jeg var faktisk vild med teksturlakker og brugte dem meget, men jeg er gået helt væk fra dem og bruger dem faktisk virkelig sjældent efterhånden. Da jeg skulle lave dette design tog jeg 2 gamle venner frem som jeg brugte virkelig meget sidste sommer nemlig 2 af mine teksturlakker fra Barry M.



Det er lidt svært at se men det er en dotticure som skulle gå tværs gennem neglen men som endte lidt fail, men det går :D

Jeg har bnrugt:
Barry M Kingsland road
Barry M Ridley road

Smut over og se hvad de andre piger har lavet:

2 kommentarer:

  1. Uh, en teksturversion af BarryM Strawberry og Blueberry Ice Cream :O - de er virkelig søde.

    SvarSlet
    Svar
    1. jep det var også derfor jeg købte dem :D jeg elsker de farver og de var de første tekstur lakker jeg fandt i pastel farver :)

      Slet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)